poniedziałek, 2 czerwca 2014

Kanapka z ricottą, truskawkami i sosem balsamicznym

Ostatnio u mnie moda na kanapki. I ricottę. Więc oto szalona wersja kanapki którą bardzo lubię. Nie wytrawna jak to mam w zwyczaju a słodka. Bardzo często jem kanapkę z serkiem śmietankowym i dżemem. Ale dziś zrobiłam ją ze świeżymi owocami. Jadłam podobną w Bułgarii tyle że z figami. Fig u nas nie wypatrzyłam ale skorzystałam z tego, że mamy truskawki. I powiem szczerze, że jest to najlepsza kanapka na słodko jaką zrobiłam! Polałam ja gęstym sosem balsamicznym i posypałam odrobiną pieprzu co dało jej niezłego kopa. REWELACJA! Polecam!




















Składniki (na dwie kanapki):
2 kromki chleba (u mnie pszenny bez konserwantów)
6 truskawek
2 łyżki sera ricotta
szczypta świeżo zmielonego pieprzu (użyłam kolorowego)
sos balsamiczny

Wykonanie:
Chleb posmaruj ricottą. Truskawki umyj i pozbądź się szypułek. Pokrój je w plastry i rozłóż je na chlebie. Posyp pieprzem i polej sosem według gustu.

Smacznego!

1 komentarz: